Bu Blogda Ara

17 Nisan 2006 Pazartesi

İZMİR MARŞI

İZMİR MARŞI

İzmir?in dağlarında çiçekler açar.
Altın güneş orda sırmalar saçar.
Bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar.
Yaşa Mustafa Kemal Paşa, yaşa;
Adın yazılacak mücevher taşa.

İzmir dağlarına bomba koydular.
Türk?ün sancağını öne koydular.
Şanlı zaferlerle düşmanı boğdular.
Kader böyle imiş ey garip ana;
Kanım feda olsun güzel vatana.

İzmir?in dağlarında oturdum kaldım.
Şehit olanları deftere yazdım.
Öksüz yavruları bağrıma bastım.
Kader böyle imiş ey garip ana;
Kanım feda olsun güzel vatana.

Türk oğluyum ben ölmek isterim.
Toprak diken olsa yatağım yerim.
Allahından utansın dönenler geri.
Yaşa Mustafa Kemal Paşa, yaşa;
Adın yazılacak mücevher taşa...

Not: Alıntıdır.
Yazan: TOLES
˙Her Hakkım Saklıdır®™

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder